mandag den 7. november 2016

Jule åben


Jeg har altid åben den første weekend i måneden i Bonderosen.  Yderlig holder jeg åben 1-3 gange i løbet af måneden, alt efter hvordan det passer med mit job.
Jeg har døgnvagter og derfor en del fridage.
Jeg har tidligere haft blomster butik, og savnede blomsterne specielt til højtiderne... Men min lille Bonderose, som gårdbutik kombineret med mit job er perfekt.
Jeg har efterhånden også en del der kommer efter aftalt - mange for at hente Vintage Paint kalk maling... Så det er den perfekte måde for mig at kombinere mit job med min hobby.. :)


I nov. og dec. har jeg altid åben hver weekend kl. 10-15.
Da jeg havde åben denne weekend, kom en dame til mig og sagde, at hun kiggede på bloggen hver dag, "men du skriver ikke så meget mere".... Ups....  Hun er ikke på facebook - hvor Bonderosen er på dagligt.
Så nu vil jeg prøve, om jeg  ikke igen kan blive lidt bedre til at skrive her på bloggen....
Vi ses - ha' en dejlig aften

2 kommentarer:

  1. Tak det er dejligt at kan følge dig her, du har så mange skønne tig og ider' Mange hilsner Anne-Grete

    SvarSlet
  2. Tak Anne-Grete
    Jeg skal prøve at oppe mig lidt :)
    Dejligt du synes om siden
    Kærligst Susanne

    SvarSlet