søndag den 3. juli 2016

Juubbiii så skete det...


Juubbiiii så skete det - her til aften tittede de først ællinger frem....  Nu har vi fulgt andemor - vildand gennem længere tid....  - jeg har delt mange billeder og min begejstring for at hun har lagt sig midt i gårdspladsen.... Og vores undren og bekymring for om hun nu blev liggende, trods den megen trafik omkring hende... Men det gjorde hun... JUUBBIII.....


Hele dagen har hun lagt meget urolig og fyldte meget. Ofte har hun lagt næsten helt fladt og usynlig, så vi var godt klar over at der måtte være noget på færde...
Nu er jeg så spændt på om de er der i morgen tidlig, eller hvornår hun flytter.... Hun går formentlig ned til dammen med dem, som ligger på den anden side af huset... Håber vi ser det...
 




6 kommentarer:

  1. Hvor dejligt at det lykkedes. Håber i får set dem når de smutter afsted ud i den store verden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var desværre på job, men børnene nåede det lige.... Det gik hurtigt, da først alle æg var klækket..

      Slet
  2. Ihh altså hvor har det været hyggeligt at følge Andemor og æggene.Jeg håber at i får at se når hun fører dem om til dammen og måske også når at få et lille billede :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja vi nåede det lige,.... det gik stærkt... Jeg så de desværre ikke, men det gjorde børnene

      Slet
  3. Hej.
    Hvor hyggeligt, det er altid spændende når de små dunbolde vælter frem.
    Håber I får lov at nyde dem et par dage inden hun tager ungerne med ud i den store verden.

    Hilsen Bente.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gik ret hurtigt,... næste dag drog hun afsted... men heldigvis kun på den anden side af huset, hvor vi har en dam. Så vi håber vi kan have fornøjelse af dem der - i lang tid

      Slet