tirsdag den 10. maj 2016

En lille forandring...


Uuhhh som tiden flyver afsted... Kan se, at det næsten er én måned siden jeg sidst havde  indlæg... 
Det er da ikke i orden !! Tiden flyver afsted, og jeg ville ønske der var lidt flere timer i døgnet - men det er jeg sikkert ikke ene om !!!
For ca. 3 mdr. - netop som jeg var færdig med at læse, øgede jeg fokus på Bonderosens salgsside ..
Har du lyst til at kigge forbi, kan du klikke HER
Det bliver til mere og mere - dejligt, da det jo også er noget af det jeg har lyst til - men nu da det gode vejr er kommet, ja så er det jo i den grad også blevet have tid.....
Men maling bliver der ind imellem også tid til - da det jo som, jeg ofte fortæller, er ret hurtigt at male med og hurtig tørt...


Har netop malet denne kommode - med en ny tekst...


Ikke den store omgang - men alligevel en forandring...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar