mandag den 10. august 2015

Gamle porcelænsklokker


Sommerens samling af gamle porcelænsklokker har jeg samlet på to gamle rustne jern hegnspæle.
De gamle klokker er der masse af rundt omkring på markeder og i genbrug. De sælges til lidt forskellige priser. Jeg har været heldig at få nogle forærende og resten har jeg fundet billigt....


Ligesom mange af de andre gamle ting jeg har  - så synes jeg det er sjovt at få de gamle ting i brug igen - ofte på en ny eller anden måde end deres oprindelige funktion...


2 kommentarer:

  1. Jeg har også fået tilbudt mange, men pænt sagt nej fordi jeg ikke anede hvad jeg skulle med dem til. God ide du fik med klokkerne!

    SvarSlet
  2. Hey sjov idé, jeg ser dem også rundt omkring.... Mun mor brugte dem som lysestager ( vendt på hovedet) men det var også i 70 ' erne......

    SvarSlet