fredag den 26. juni 2015

Fødselsdage


Juni måned er altid en hektisk måned her hos os.... det halve af familien har fødselsdag og flere af mine søstre og deres børn har.... så vi går til mange fødselsdage... sammen med div. afslutninger her inden skolernes sommerferie, som de har fået i dag. Så kalenderen er mere end booket op.
I dag har vi også hentet vores datter fra efterskole - og dagen slutter i sofaen - hvor jeg bliver fejret en lille smule.... Jeg har nemlig også fødselsdag i dag !!! 
Solen forsvandt hurtigt i formiddags, men der er ingen vind....Prøv at se flaget...



I fødselsdagsgave af min mand og børn har jeg fået dette spejlbassin... Det skal vist males inden det sættes ud - så det må vente et par dage.... Det glæder jeg mig til.... Jeg har set flere skønne haver med spejlbassiner... det ser rigtig hyggelig ud...


Af mine forældre og svigerforældre får jeg altid penge, så jeg selv kan købe noget.... Sidste år købte jeg nogle skønne roser... I år har jeg købt disse to jern stativer... Håber jeg får tid til at stille dem an her i weekenden - selvom weekenden står på flere fødselsdage, studenterfester og fætter/kusine komsammen...
God weekend til alle...

2 kommentarer:

  1. Et stort og hjerteligt tillykke med dagen :-)
    Klem Lonni

    SvarSlet
  2. Hej Susanne.Også et stort tillykke med dagen fra mig.Jeg havde selv fødselsdag i onsdags......................og var til stor fest hos min veninde i går .
    Så der sker rigtig meget lige nu.Og sjovt nok fik jeg også et spejlbassin i gave af min veninde.
    Viser der senere på dagen i mit indlæg.
    Og skal da lige finde det perfekte sted til det.................er da også spændt på at se hvor dit kommer til at stå.Mit er 1 m. i diameter.
    Rigtig god søndag knus Jette

    SvarSlet