onsdag den 20. maj 2015

Fru Bruun II


En metal kuffert med planter - sjov ide..


Jeg er vild med denne skønne krukke, grenkrans, efeu og beton ager... Det er da rustikt !!

 En skøn hule.... 


Her langs huset og imellem de skønne rododendron der blomster netop nu.. er denne lille hule, perfekt til at nyde en kop kaffe
 

Her er den igen - den smukke tulipan.... Den er mange steder i haven. Her har jeg været heldig at fange et perfekt billede af de to hoveder, som mange har.... Stilkene er vokset sammen, men deler sig alligevel ved blomsten.. det er da usædvanligt... og dem er der også mange af..


Endnu en skøn opstilling.. med en sød sovende engel


Langs gårdspladsen er  dette skønne sted... For-glem-mig-ej (tror jeg...) lyser flot op på denne årstid og det lille vandspejl



Ved indkørslen er dette skillehus... 


Ja  beklager - men vi tog først billedet på vej hjem....  Det er selvfølgelig det første man møder, når man ankommer til Fru Bruuns have....


Du kan se mere til Fru Bruuns have HER Hun holder åben have igen d. 30 maj
Tak for kigget Fru Bruun.....

6 kommentarer:

  1. Hej Susanne, jeg kom til at tænke på denne tulipan fra min have Sweet Love, måske netop hedder det, fordi der er så mange der har dobbelt hoveder, bare en tanke........ :-), kh Margit

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare dejligt at tage på havevandring med dig - tak fordi du deler alle de skønne billeder og bringer inspirationen videre. Dejligt :0)
    Rigtig god dag til dig

    SvarSlet
  3. Hej Susanne.1000 tak for mange dejlige billeder fra Margits vidunderlige have.
    Hun kan da om nogen sætte tingene op så man bliver rigtig inspireret.
    Rigtig god dag knus Jette

    SvarSlet
  4. Fantastiske billeder af mange skønne opstillinger, men et af de billeder der lyser mest op er dig på bænken, med alle forglemmigejerne, sikke farver:-)

    SvarSlet
  5. Hej Susanne tak for skønne billeder, det er vidunderlig siddepladser og opstillinger du har fotograferet.Vidunderligt syn. Kh Tina

    SvarSlet
  6. Skønt at se lidt fra en have, jeg gerne så ved selvsyn, men tiden rækker ikke pt.
    Lene

    SvarSlet