tirsdag den 28. april 2015

Weekend åben og kalk maling


Jeg har netop malet dette gamle skønne skab... Skabet har jeg fået blandt mange andre ting fra min faster.....  Du husker måske nogle af mine fund, da jeg stod på hovedet i containeren her tidligt i foråret...


Jeg har malet det med kalk maling... i min ynglings farve .... grøn og med brun voks....


Det er stort og rummeligt og perfekt til at opbevare KALK MALING


Sådan så skabet ud inden jeg malede det. Lågerne er først malet med en blå og derefter grøn


HUSK... at Bonderosen har åben i den kommende weekend
Lørdag d. 2 maj kl. 10 - 15
Søndag d. 3 maj kl. 10 - 15

2 kommentarer:

  1. Glæder mig til at købe maling hos dig i morgen :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er skabet blevet flot og så passer det jo perfekt til alle dåserne med maling :o)

    SvarSlet