lørdag den 28. marts 2015

Udendørs pynt


Har du pyntet lidt til påske.. ?
Der skal ikke altid så meget til..... Ved døren til butikken har jeg et par store firkantet zink krukker... De bliver pyntet efter årstiden. Her til påske har jeg  stukket 3 birkestammer i krukken. Om hver stamme har jeg bundet tete løg og limet vagtle æg på.... Der er ikke brugt mange materialer, men højden på stammerne gør at dekorationen fylder lidt..


Jeg bruger altid afklip fra clematis til at lave reder med .... 



Lidt billeder fra gårdspladsen...



Kræmmerhuset fra jul, er nu fyldt med mos.... En rede af clematis, en stedmoder og æg...
Til sommer skal den stå uden noget - blot som kræmmerhus

2 kommentarer:

  1. Hej Susanne dejlig påskestemning du har fået fremtryllet! Jeg er ikke kommet igang endnu men glæder mig til det. Tak for inspiration. Kh Tina

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig godt ud hos dig, og lækre lerkrukker. Du har ret i at der ikke altid behøver så meget til. Jeg vil ikke just påstå at her er pyntet noget særligt op til påske, men lidt reder af grene omkring planterne er det alligevel blevet til:-) Godt salg til dig!

    SvarSlet