mandag den 8. december 2014

Rustik engle og beton kugler


 Denne rustikke engel har jeg fra Bonderosen.... Synes hun er fin og passer  godt sammen med rustne ting...


Kanden med husløg har stået her i flere år... De er nøjsomme og klare det fint...


Jeg var heldig at finde nogle billige glaskugler, da supermarkedet fandt deres juleting frem fra sidste år.... Betonen har været i kuglerne 2-3 uger, da jeg helt havde glemt dem...


 Så de er blevet glatte, blanke og fine..


Jeg har lidt flere kugler - så jeg må se, om jeg får tid til at lave dem i weekenden..




                                                                    God aften....

1 kommentar:

  1. Den lille engel er min yndlingsengel - hun har godt nok altid snuden i en bog - men det er jo lidt ligesom mig :-)
    kh, Karen

    SvarSlet