tirsdag den 2. september 2014

Snerler - ukrudt eller ?


 Har du også snerler i haven ? Det har jeg og synes de er umulige at udrydde... De har mega lange rødder - og ja, jeg er absolut ikke venner med dem !!! Så er der vist ikke så meget mere at sige om dem....
Eller....


Nu har jeg taget den positive hat på - og brugt dem til noget sjovt i stedet....
En nem og hurtig dekoration....
Jeg har pillet bladene af og lavet en krans af dem. Lagt dem på et gammelt glas fad med vand, og stukket lidt roser, brombær og høstanemoner i. Lagt en ranke med perler og ranker fra hjerteranker.

 I midten er hurrican og er lys...
Det kan da ikke være nemmere....


3 kommentarer:

  1. Jamen, flot ser der jo ud som du har brugt dem der. :-)
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
  2. Skøn og lækker dekoration, og godt du blev venner med dem! Husker vi som børn lavede parfume af blomsterne. Så jeg er venner med dem, også selvom de nogle gange kan filtrere en plante på 0,5

    SvarSlet
  3. Det kan jeg godt lide, når fantasien kommer i sving og man kan udnytte selv det man ikke ønsker i sin have :-), det er en rigtig flot dekoration du har lavet, 10 point ;-)

    SvarSlet