søndag den 31. august 2014

Mariebær og dahlia


Jeg synes det er sjovt at lege med farverne - og har ikke nogen ynglings farve...
Synes egentlig at alle farver er smukke, specielt hvis de bliver sat sammen så de fremhæver hinanden... Nogle farver hører også lidt årstiden til...


Lidt af de sidste grønne mariebær, som jeg plukkede forleden. Et par dahlia hoveder sammen med et par blade af en busk ( som jeg ikke kan huske navnet på.. Det er jeg jo ikke fantastisk god til !!! )




En brun gammel flaske der står godt til træbordet og stolene...


God søndag derude.....

1 kommentar:

  1. Hej Susanne.Vil lige fortælle dig at du har vundet min give away................,se mit nye indlæg.
    Men dejlig opstilling du har lavet..........det er du rigtig god til.
    God søndag aften til dig knus Jette

    SvarSlet