torsdag den 28. august 2014

Beton græskar DIY


Græskarene er lavet i nylonstrømper.  Betonen skal være grødagtig og må ikke være for tynd.
Fyld beton i indtil den har den ønsket størrelse og bind snore omkring.
Stilken laves ved at komme en lille smule beton i efter du har lukket for græskaret, binder atter en knude.
Snore tages af efter ca. et døgn. Jeg har taget strømpen af. Men på facebook er der en side for kreativ beton. Her er der flere, der har ladet strømpen sidde på og malet græskaret....


8 kommentarer:

  1. Det kunne da godt være, man skulle lave sådan et græskar eller to. Der behøver man ikke bekymre sig over, om de er modne nok til at plukke :-)
    Mange hilsener, Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karen.... Hihi ja de er langtidsholdbare.... Så du må i gang
      Knus Susanne

      Slet
  2. Hej Susanne.1000 tak for vejledningen..................må se om jeg kan få manden til at hjælpe med at støbe de flotte græskar,God weekend Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme Jette... Du må i gang... Det er ret sjovt...
      Knus Susanne

      Slet
  3. Du er vist også blevet ramt af beton feberen. Det er jeg også, græskar er en af mine næste projekter. De ser rigtig flotte ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er ret sjovt det beton støberi.....

      Slet
  4. Jeg kan rigtig godt lide dine græskar, måske skulle jeg prøve :-)

    SvarSlet