lørdag den 21. juni 2014

Pyntede hjeter og bryllup


Så er hjertet fra forleden dag pyntet og kørt til bryllup....


Med roser, brudeslør og tyl...


Se her hvordan vi lavede dem


Borddekorationer med  roser, calla og lyserød brudeslør.
Brudebuketten er ene af calla med lang stilk. Desværre glemte eller nåede jeg ikke at få et billede.
Det hele var lidt hektisk, da vi selv skal til bryllup...


Brudeparret ønskede, at de mindre pæne lamper også blev pyntet....

God dag til jer derud - nu vil vi køre til bryllup

3 kommentarer:

  1. Hej Susanne
    Det er altid hyggeligt med bryllup. Vi skal kun til et i år. Det er et smukt hjerte I har fået lavet med meget flot pynt.
    Tak fordi du har tænkt på mig. Jeg har desværre ikke så meget tid lige for tiden, og har valgt at prioritere anderledes. Jeg håber, at jeg kan blive ved med at lave indlæg engang i mellem.
    Håber I har haft en god fest.
    Knus Laleh

    SvarSlet
  2. Jeg kom bare lige forbi.
    Hvor er det et fint pyntet hjerte.
    Tak for kigget.
    Ha´ en god weekend.

    SvarSlet
  3. Hej Susanne.Hvor er det nogle flotte hjerter du har lavet..............og flot pynt.
    Håber i får en dejlig bryllupsfest. Knus Jette

    SvarSlet