mandag den 30. juni 2014

Beton kurv


Sidst jeg lavede beton havde jeg lidt til overs. Jeg fandt en gammel kurv og smurte den ind i beton.


 Nu har jeg arrangeret den sammen med et zink "blomster vand bad". En zink beholder med en purpur klokke. Den synes jeg er rigtig sød


 I kurven har jeg plantet lyse lilla lavendler. Den har jeg ikke set før, synes den har en fin farve - så den kunne jeg ikke stå for....


 Nu må jeg se hvor længe kurven holder


 Purpur klokken kan blive rigtig stor, hvis man får den passet i løbet af sommeren... Det vil jeg prøve.. !!

1 kommentar:

  1. Hej Susanne
    Nej hvor sjovt. Jeg har også lige købt de samme lavendler. De er rigtig flotte, og jeg kunne ikke stå for dem. God ide med kurven. Mon ikke den også kan holde i mange flere år nu. Smuk arrangement.
    Ha' en god aften

    SvarSlet