fredag den 2. maj 2014

Lyserød hortensia


 På terrassen ved bagdøren har jeg nogle gamle zink krukker. I den store plantede jeg hortensia og pletter i luften sidste år.... Det har overvintret og gror nu rigtig godt . I de to små har jeg sat et par lyserød hortensia i dag, sammen med pletter i luften. - Synes de gør sig rigtig godt i de udendørs krukker...


Sammen med zinkkrukkerne hænger en gammel vaskebalje...Den har jeg fra min mormor


 Det nye magasin fra Jeanne d'arc Living blev studeret i det gode vejr...


 Synes den er smuk....


- og lidt inspiration.....

5 kommentarer:

  1. Hej Susanne.Elsker både zink og hortensia...............og dine krukker ser rigtig godt.
    Og god ide med pletter i luften i krukkerne.
    Der ser også rigtig dejligt ud på terrassen.
    God weekend Jette

    SvarSlet
  2. Hej Susanne
    Du har meget flotte krukker. Dejligt med sådan et flot arvestykke. Kan pletter i luften tåle frost?
    Ha' en dejlig weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Laleh....
      Ja det kan de godt. Jeg har nogle i haven - det er nok 5-6 år siden jeg plantede dem.. De bliver super flotte og kraftige..

      Slet
  3. Zink krukkerne ser bare godt ud, hortensia er en skøn plante, som man kan nyd ei rigtig lang tid.

    Ha' en god dag.

    SvarSlet
  4. Så koselig uteplass du har! Der var det kjempefint! Herlig med zink ;-)

    Ønsker deg en super lørdag! Kos deg masse!

    SvarSlet