onsdag den 7. maj 2014

Gammel bakke


Mine favorit butikker er genbrug og loppemarkeder - man ved aldrig hvad finder af sjove ting og sager. For nylig fandt jeg denne gamle broderede  bakke.


Jeg kan godt lidt, hvis man kan finde ting i samme nuancer - det giver et roligt og harmonisk helhedsindtryk. Stofrosen har samme nuance som blomsterne på bakken - ligeledes det sarte rosa , som hjerterankerne har - her med en rosa blonde i...


 Spejlet er nyt, og er en efterligning af et gammelt...


Ja førhen gjorde man noget ud af tingene - er den ikke flot.....

1 kommentar:

  1. Spejlet er nu ellers også så utroligt fint:-) den er rigtig fin din bakke, jeg har noget med bakker, også. Det er herligt med markeder! Den anden dag dukkede det fineste gamle vækkeur op, det havde en sådan sødme, satte det efterfølgende på min stand, andre fik det på samme måde med det fine ur, og det kunne ringe, så man kan falde ud af sengen i forskrækkelse;-)))

    SvarSlet