lørdag den 22. marts 2014

Fest inspiration


 I dag har jeg lavet blomster til Neder Kjærsholm Hovedgaard.
De har inviteret gæster, der har booket fest i den kommende sæson til en inspirations dag.


 Jeg har lavet forskellige dekorationer til forskellige opdækninger, som jeg vil vise jer de næste par dage.
Her er det et glasfad fyldt med lime, en enkelt anthurium, græsser og hoveder fra en blå hyacint.


 Neder Kjærsholm Hovedgaard -  her ligger mellem Kjellerup og Thorning.
Et fantastisk flot sted at holde fest. Der er udover festlokalet også eget vineri og brugskunstbutik. Et besøg værd....
 +

En flot flagallé i dagens anledning

7 kommentarer:

  1. Lime, hvid og lilla er da farver som klæder hinanden rigtig godt. Glæder mig til at se hvad der kommer på din blog de næste dage. B

    SvarSlet
  2. Ja.. de farver er nu altid gode her om foråret.....

    SvarSlet
  3. Det er en rigtig lækker kombination at bruge lime sammen med blomster. Rigtig sød dekoration.
    Kh Laleh

    SvarSlet
  4. Det lyder da som et sjovt job! Og sikke nogle lækre farver du har valgt :-)

    SvarSlet
  5. Sikke en dejlig opgave! Glæder mig til at se med de næste par dage - det ser ud som et rigtig lækkert feststed.

    SvarSlet
  6. Hvor ser det godt ud! Og sikke et skønt sted at holde fest. Glæder mig til at se hvad du ellers har kreeret dertil :-) god søndag.

    SvarSlet
  7. Det er et pragtfuldt sted - jeg har været der op mod jul, når deres skønne butik bugner som en Aladdins hule - det er værd at køre efter. Jeg skrev også om besøget den gang, og jeg har spurgt Isabellas, om de ikke kunne tænke sig at skrive en artikel om Neder Kjærsholm for at bryde deres noget sjællandske trend :-)
    vh/Karen

    SvarSlet