søndag den 16. februar 2014

Campingvogn





Sidst på sommeren købte vi en campingvogn til pigerne - de vil gerne på camping. !!
Et gammelt spøgelse fra 1983... Vi fik den malet indvendig, men nåede ikke mere.
Her i vinterferien har vi fået købt stof, og er ved at ombetrække hynderne med det røde og skal
have gardiner med det rød prikkede stof. 

Vi glæder os mega meget til det bliver forår, så vi kan få den ud. Så skal den males rød med sorte prikker - så den bliver forvandlet til en mariehøne....

Kan I ikke forestiller jer hvor sød den bliver !!!
Glæder mig til at vise jer billederne....

3 kommentarer:

  1. Hvor er det et spændende projekt. Den bliver super fin. Jeg glæder mig til at se forvandlingen her på bloggen.
    Fortsat god søndag
    Kirsten

    SvarSlet
  2. Sikke et dejligt og hyggeligt projekt. Kan lige forestille mig hvor flot den bliver, både udvendigt og indeni. Uh... det bliver godt :-)

    SvarSlet
  3. Den bliver da bare så fin - glæder mig til at følge med :0)

    SvarSlet