fredag den 14. februar 2014

Butikken


Butikken har jeg som en lille gårdbutik hjemme hos os selv i den ene længe.
Jeg startede gårdbutikken i 2002. Efter et par år blev det til så meget , at jeg fik lyst
til at komme ind til byen. Men med 4 små børn (den yngste et
halvt år ) og en mand der heller ikke var så meget hjemme, var det lidt optimistisk.
Så efter et par år måtte jeg sælge  "mit lille barn"....
Men det kribler stadig det med blomsterne, - så i efteråret besluttede jeg at starte
herhjemme igen.... men nu kun i min fritid.... med weekend åben. !!
Jeg har lukket her i januar og februar  - åbner igen i marts.

Jeg har endnu ikke nogen hjemmeside - men har en side på facebook, jeg løbende holder opdateret med åbningstider osv.

8 kommentarer:

  1. Det ser vel nok hyggeligt ud Susanne. Jeg vil gerne besøge din butik engang. Jeg kan rigtig godt lide dit skilt. Jeg maler selv skilte til min have, en sjov hobby.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo blevet lidt slidt efterhånden i vind og vejr...
      - og tusind tak for hjælpen og snakken i aftens ... det gav blod på tanden og ny energi... Tak.. tak !!!
      God weekend...

      Slet
  2. Uh, jeg drømmer lidt om en gårdbutik i tilknytning til min internetbutik. Det skal blive spændende at følge din butik her fra sidelinjen.

    Tak for din søde kommentar ovre hos mig! - Og nu har jeg så også opdaget din blog :-)

    SvarSlet
  3. Det ser hyggeligt ud, tak for kigget. Er selv startet for nylig i en campingvogn, men drømmer jo også om noget der er frostfrit. Men det må komme hen ad vejen, når der er økonomi til det.
    Rigtig meget held og lykke med dit forehavende.
    Hilsner fra Anette
    Ps. Vi køre ofte gennem Kjellerup, og vil kigge ind en dag du har åben.

    SvarSlet
  4. Hej Susanne

    Super flot skilt! Lidt "rosemaling" i stilen?!

    Ha en dejlig dag!

    SvarSlet
  5. Hej Susanne
    Hvor har du mange gode ideer, jeg glæder mig til at følge dig her på din blog.
    Blogger hilsner Fra Linda

    SvarSlet
  6. Hvor ser det hyggeligt ud :0)
    jeg er jo selv netop startet - også hjemme.. tanken om at finde et lokale i byen har også været på tale - men jeg har samme argumenter som dig - familien ;0)
    Forhåbentlig kan folk alligevel finde vej her langt ud på landet :0) har dog tænkt at udvide med netbutik, hvis det kan lade sig gøre..
    tak for kigget..
    kh.

    SvarSlet